Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Wachtwoord vergeten?
Wij groeien. Iedere dag weer.
Welkom bij Maxaro; een succesvol bedrijf met grote ambities, waar we zowel onze klanten als onze talentvolle medewerkers maximaal willen laten slagen! We groeien nog elke dag en we vinden het belangrijk dat medewerkers met ons meegroeien. Daarvoor is het belangrijk dat iedereen onze cultuurwaardes begrijpt en omarmt. Zo blijven we groeien. Iedere dag weer.

Strategie

Maxaro heeft de afgelopen 14 jaar al een mooie groei doorgemaakt. En we zitten nog steeds vol ambities om hard door te groeien. We willen de beste en bekendste zijn binnen ons vakgebied. Onze stip aan de horizon:

Onbegrensde groei in de komende 20 jaar!

Hoe doel te bereiken

Onze missie is duidelijk: Maximaal geslaagd! Daar horen een aantal kenmerken bij van ons bedrijf, de kerncompetenties:

  • Productontwikkeling: door zelf de producten te ontwikkelen, kunnen we consumenten de beste producten aanbieden voor een scherpe prijs. Ook onze afdelingen Sales en Aftersales hebben een flinke dosis technische knowhow en parate kennis. Onze klanten merken hierdoor direct het verschil; ze worden nooit van het kastje naar de muur gestuurd.
  • Voorraadhoudend: 98% van de producten levert Maxaro direct uit voorraad. Dit geldt ook voor de onderdelen. Dit wil zeggen; vandaag besteld voor een bepaalde tijd, is morgen in huis. Zo snel leveren, maakt indruk op de klant. Vaak zien we dat deze klanten hierdoor één van de beste ambassadeurs van Maxaro worden.
  • Online focus: Maxaro is de online marktleider binnen de sanitair- en tegelbranche. De combinatie van onze showroom van wel 5000m2 en onze online kanalen maken de formule succesvol. Om door te kunnen groeien zal de focus zeker blijven liggen op de online kanalen.
  • Onafhankelijkheid: Maxaro is onafhankelijk. Bij iedere keuze die we maken houden we altijd in het achterhoofd dat we niet afhankelijk willen worden van andere partijen. Dit zorgt ervoor dat we ons snel en flexibel kunnen zijn als bedrijf. Een voorbeeld is dat we voor 99% alleen met onze eigen A-merken Plash, Varono en Mocoori werken.

Succesfactoren

Om succesvol te kunnen zijn in onze missie en ons doel te bereiken, zijn voor Maxaro de volgende strategische succesfactoren belangrijk:

  • Assortiment uitbreiden: online en in onze showroom hebben we een groot assortiment aan Sanitair, Tegels en sinds kort ook Keukens. We werken er continu aan om dit aanbod zo optimaal en aantrekkelijk mogelijk te maken. Maar we zijn ook altijd op zoek naar nieuwe aanvullende producten waarmee we het assortiment kunnen uitbreiden. Zo zoeken we naar een optimale samenstelling van assortiment en productgroepen, zodat we daarna de juiste keuzes kunnen maken over bijvoorbeeld een uitbreiding in aantal showrooms in binnenland en of buitenland.
  • Expert-rol: we treden als echte experts naar buiten met een flinke dosis aan kennis. Dit geldt zowel voor onze medewerkers in de showroom, aan de telefoon als voor onze online kanalen (o.a. webshop). Zo houden we onze formule succesvol.
  • Clicks & Bricks met Hyper klantfocus: dit is de combinatie van online en offline shoppen. Deze combinatie maakt Maxaro sterk. Wij zullen ons daarom steeds op beide vlakken blijven ontwikkelen, met als uitgangspunt dat de klant altijd slaagt!
    Om klanten te laten slagen is ook een flinke dosis klantenthousiasme nodig. Hier wordt dag in dag uit enorm hard aan gewerkt door de hyper-klantfocus-mentaliteit die de Maxaro medewerker heeft. Alles is steeds in het belang van de klant. Dagelijks verrassen we door snelheid, binding, kwaliteit en anders dan anders te zijn. Persoonlijk contact (face to face of telefonisch of per mail) maakt hét verschil. Daarom bellen we iedere online bestelling bijvoorbeeld na.

Maxaro gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.